Інтернет Магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Товар, замовлений в Інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) ) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172. ознайомитись можна за посиланням Постанова №172
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
- Товар має бути повністю укомплектований
- Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та носіння)
- Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж Укрпоштою.
Повернення через Нову пошту або Укрпошту
- Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів після отримання замовлення.
- Для відправки товару необхідно за телефоном (063) 0592533 отримати реквізити для відправлення повернення менеджера. Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця.
- Після відправки товару необхідно за телефоном (063) 052533 повідомити менеджера номер декларації.
- Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправлення.
Зверніть увагу:
- Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
- Повернення коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, складає розрахунковий рахунок покупця.
- Якщо товар не працює (пошкоджено), обмін або повернення товару можливе лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Повний текст ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про захист прав споживачів можна ознайомитись перейшовши за посиланням - Далі
Форма повернення замовлення